Frågeformulär nr 1.

Frågor om ditt barn:


1. Vad saknar du i din barns garderob?


2. Funderar du på plagg som inte finns, men som borde finnas ?


3. Vad anser du om vuxenmode för barn? (anstänga kläder som finkläder tex.)


4. Vad trivs ditt barn i? ( Bomull, plysh, ylle silke etc.)


5. Motiv, hur viktigt är det med motiv? Och vad för motiv?

6. Vad anser du är en bra basgarderob för ditt barn?



För att svara skriv bara 1. (svaret på frågan) etc i kommentarsfältet.
Tack för att ni svarar på dessa frågor!


Kommentarer
Postat av: Miss Tiliander

1. Mer grabbiga kläder och mera flexibla kläder med lätt rörlighet.



2. Oh gudars ja! Finns massa idéer i mitt huvud!



3. De skulle vara en hit! Suit up;)



4. Mjuka,lättsamma tyger. Helst inget men ska det vara så ska det vara enkelt. Gärna bomull.



5. Inga fjantiga traktorer här inte.

Kör på mer stil.



6. Alla typer av bomullsplagg allt från underbyxer till tjocka hoodies.



Lycka till ! :)

2009-03-12 @ 20:49:18
URL: http://misstiliander.blogg.se/
Postat av: Mariekawaii

Kopierade detta från en blogg kommentar ;)



Frågor om ditt barn:



1. Vad saknar du i din barns garderob?

jag saknar tuffa!! coola och stilrena kläder vill se mer svart/vita mer mönster på bilder, monster bilar! :D och lite rock och rockabilly inspirerat!!



2. Funderar du på plagg som inte finns, men som borde finnas ?

tycker det finns massa bra baser och sånt redan :)



3. Vad anser du om vuxenmode för barn? (anstänga kläder som finkläder tex.)

det är kul att dem får klä upp sig :) men inte hela tiden! bara fester, familjeträffar ^^



4. Vad trivs ditt barn i? ( Bomull, plysh, ylle silke etc.)

bomull och silke :)



5. Motiv, hur viktigt är det med motiv? Och vad för motiv?

lekfulla, roliga och intressanta :)



6. Vad anser du är en bra basgarderob för ditt barn?

massa bomullskläder lite av varje bassplagg 2-4 av varje är lagom ;)

2009-03-12 @ 23:03:10
URL: http://mariekawaiiii.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]



1. Vad saknar du i din barns garderob?

Underkläder oftast, dom försvinner lika fort man har köpt dom. Sen byxor verkar hon växa ur så fort h on använt dom en gång.



2. Funderar du på plagg som inte finns, men som borde finnas ?

Nej.



3. Vad anser du om vuxenmode för barn? (anstänga kläder som finkläder tex.)

Det beror helt på hur det ser ut, oftast brukar ju inte barn ha extremt fina kläder på det viset, utan jag tycker det ska var lite lagomt.



4. Vad trivs ditt barn i? ( Bomull, plysh, ylle silke etc.)

Oj svår fråga, men skulle tro hon gillar bomull mest faktiskt.



5. Motiv, hur viktigt är det med motiv? Och vad för motiv?

För mig är det itne så viktigt, men för min lilla dam är det det. Hon gillar tjejiga saker som glitter och glamour ;)



6. Vad anser du är en bra basgarderob för ditt barn?



Svår fråga.

2009-03-13 @ 08:01:58
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sandra

1. Vad saknar du i din barns garderob?

ingenting, allt vad som behövs finns där :)



2. Funderar du på plagg som inte finns, men som borde finnas ?

Förresten, jag kom på att det vara praktiskt med lite fler strumpbyxor, många tycker kanske att endast flickor kan ha detta. men det tycker inte jag. det är ett jätte bra plagg, - framförallt till dagis/förskolan även för en liten kille.



3. Vad anser du om vuxenmode för barn? (anstänga kläder som finkläder tex.)

Småbarn ska ha kläder som är sköna & mjuka i material, inge jeans inge krims krams. modet kan dom följa när dom är 10. :)



4. Vad trivs ditt barn i? ( Bomull, plysh, ylle silke etc.)

jag föredrar alla ovan, kanske inte silke! har ej provat det. allt som är mjukt & skönt är helt Ok. så tycker nog min liten också ;)



5. Motiv, hur viktigt är det med motiv? Och vad för motiv?

Jag har fastnat för nallepuh & snobben. men det är inget måste. det bara blir så ibland när man springer på bebisshopping ;)



6. Vad anser du är en bra basgarderob för ditt barn?

sköna kläder i mjuka material. 4 av varje skulle räcka egentligen, men min har betydligt mycket mer än så och överdrivet mycket som är för smått. han är nu 7månader gammal - jag har lyckats fylla 5kartonger fulla med bebiskläder som är för smått. vill någon köpa? ;) haha

2009-03-13 @ 12:30:18
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Sandra: mamma till william 7månader

1: jag saknar ingenting för tillfället. det enda mer PRAKTISKA jag skulle behöva "inneha" mer utav är strumpbyxor. ett mycket praktiskt braha plagg.



2: näe, lite mer utav allting! det kommer nytt mode hela tiden.



3: jag tycker småbarn ska kläs i sköna material. inga jeans . inge krimskrams. modet kan dom följa när dom är 10.



4: alla ovan, allt som är mjuuukt & skööönt passar dom små väldigt bra :)



5: det är inte viktigt med motiv. jag har fastnat mycket för nallepuh & snobben. inget måste men det kan vara "GULLIGT" :)



6: att man har allt som behövs, byxor, tröjor, strumpor. OSV. man behöver inte ha för mycket av allt. men ett par plagg kan gott och väl gå åt.

2009-03-13 @ 12:39:37
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Helle

1. Vad saknar du i din barns garderob?

Jag saknar mer färgglad kläder till min son. tycker det är så tråkiga & höstmurriga färger bara. Det ska inte vara extrema färger, men mer tex mjuka färger som turkost,grönt,blått,gult, brunt, rött & lite mer cerisa kläder. Nu har det iofs börjat komma mer mjuka färgglad färger på tex Lindex, men jag vill ha mer sånt :) Jag saknar dessutom lite tjockare fleecekläder. Tycker de flesta är så tunna.





2. Funderar du på plagg som inte finns, men som borde finnas ?

En billig 3lagers overall... Utsidan ska vara som bävernylon men mer vattentät, som regnkläder & med 2 lager foder, så man kan använda både vid minusgrader & skala av ett lager vid plusgrader...





3. Vad anser du om vuxenmode för barn? (anstänga kläder som finkläder tex.)

Tycker det finns en hel del finkläder för barn, men jag saknar mer alternativ för pojkar. Allt måste inte vara så allvarligt, bara för att det är finkläder. Finskor för småpojkar saknar jag. De få som finns är sjukt dyra...





4. Vad trivs ditt barn i? ( Bomull, plysh, ylle silke etc.)

Min son trivs lika bra i bomull som jeans. Han gillar oxå stickade tröjor, de få ggr han får ha det på sig. Fleece funkar oxå alldeles utmärkt.





5. Motiv, hur viktigt är det med motiv? Och vad för motiv? Olika motiv för olika smaker är nåt jag saknar. Min son är en piratprins, han gillar gulliga monster, bilar, lastbilar,grävskopor, helikoptrar, men framför allt, flygplan. Han gillar bebisar, rosa, blommor etc. Allt måste inte vara så pojkigt eller flickigt, men till mindre barn tycker jag inte att det ska vara så tufft som till de stora barnen. gärna gulligare & mjukare motiv.



6. Vad anser du är en bra basgarderob för ditt barn?

T-shirt,långärmat,mjukisbyxor, jeans, strumpor. får man fylla på efter årstiden.



Har en snart 2 årig son btw :)

2009-03-15 @ 19:04:57
URL: http://heahog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0